Snöstorm

Jättemysig tycker jag, jättekul tycker Ziva, jättekallt tycker Caspian, jättejobbigt tycker Peter.

Tänk att det bara är 7 dagar kvar till julafton! :o Hoppas att vädret lugnar sig nästa vecka så vi tar oss till Öland! På morgonen innan julafton ska vi på harjakt. Ja, jag ska tydligen med! Ser faktiskt nästan fram emot det! Har inte varit med på jakt på 10, snart 11 år! Harjakt i snö är ju både mysigt och spännande! Händer mycket och man kan ha med varm choklad :D (som vanligt förknippar jag jakt med fika främst!)

Idag slog jag in doppresenten till Alvin. Konstigt att slå in ett paket som inte har julpapper! Ska bli mysigt med dop den 4:e advent!

Just i detta nu sitter jag och jagar spioner på min dator. Hade tre, nu har jag bara en som lyckas gömma sig hela tiden! Morr! Men jag ska nog hitta dig din skit!

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!