Gott nytt år!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började måla med olja, tog en yrkesexamen, blev sjukskriven, tagit tag i en del saker, förlovade mig, skaffade hund, lärde mig att segla...typ det :) 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Det nyårslöfte jag ev hade var att inte säga nej och ta vara på nuet. Har blivit bättre och bättre allteftersom året gått!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Vilka länder besökte du?
Portugal (Azorerna)

5. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ett arbete! :)

6. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
10/9 2010, dagen då vi förlovade oss <3

7. Vad är det bästa som hänt dig år 2010?
Jag har förlovat mig och vi har skaffat hund! Och jag har blivit bättre på att förstå mig själv!

8. Största misstaget år 2010? 
Det har jag lagt bakom mig!

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har ju varit sjukskriven! Så ja!

10. Bästa köpet?
Hunden, en kavaj, ett par klänningar, en värmefilt...

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Svårt att säga...inte jag som spenderar pengar :p JO! Grafikkortet som inte passade!

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Härlig sommar, härlig vinter, resan till Azorerna, förlovningen, min underbara mamma och när jag fick kontroll på segelbåten första gången!

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? 
Dancing on my own - Robyn och Feels like home

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Gladare, fast på ett mer deprimerat vis :p

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat vännerna

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tryckt ner mig själv

17. Hur tillbringade du julen?
Hos far och hos mor. Vi kom inte till mormor och morfar förens annandag jul pga snön.

18. Blev du kär i år?
Många gånger om

19. Favoritprogram på tv?
CSI och Brottskod försvunnen

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar ingen... längre... tar för mycket energi!

21. Största musikaliska upptäckten?
Robyn

22. Något du önskade dig och fick?
Mod.

23. Något du önskade dig men inte fick?
Ska väl vara den där Mini Cooper'n då... :p

24. Årets bästa film? 
Vet faktiskt inte. Young Victoria kanske

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?  
Minns inte. Jag tror att jag fick gäster hit...

26. De bästa nya människorna du träffade?
För många att nämna, jag skulle bara glömma någon!

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Färgglad och kroppsnära OCH KJOL

28. Vad fick dig att må bra?
Peter, Maria, Richard, och Josefin

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Den franske skådisen som jag inte vet vad han heter ;)

30. Vem saknade du?
Ett par vänner och då och då min familj

31. Favoritmånad?
Juni, september och december

32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Jag kunde ha lyssnat på mig själv :)

GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Låter som ett riktigt bra år:D Stolt över dig, hoppas du vet det. Och blev glad över att du skrev att jag är en av personerna som gjort dig glad, känner mig ärad! Puss o kram!

2010-12-30 | 21:26:53
JonnaK

Gott nytt 2011!



Kram

2010-12-31 | 13:22:19
http://karlssonjonna.blogg.se/
Anne

Jag blev glad så jag började gråta när jag läste dina svar. Du vet om att du är underbar ? Älskar dig! Kram mamma

2010-12-31 | 16:39:44
Carina - inspirera

Vilket kul och intressant sammanställning av 2010!

Ett gott nytt 2011 med en massa roligheter runt knuten önskar jag er!

Kramen.

2011-01-01 | 19:39:40
http://inspirera.bloggsida.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!