Everything counts

Helgen tillbringades på Öland! På fredagen bjöds jag på lammrostbiff! Mmmmm! Blev klippt med, behövdes verkligen!! Tack mamma! Drack ett sånt gott vin med! Mums! På lördagen var jag och mamma på köpstaden en sväng, sen kom Emmy Pemmy och skulle passas av mamma och Kent. Vi gjorde iordning inför glöggfesten/vernissagen som skulle vara kl 14 också. Var jättemysigt med massa tända ljus och olika sorters glögg och pepparkakor och godis :) Sen åkte folk hem och vi umgicks med Emmy. När det var läggedax läste jag saga för henne! Mysigt! Men hon behövde mamma för att somna :) Det märktes att de inte är vana vid småbarn... som när de gav henne thaimat... :p Väldigt starkt! Stackarn!

På söndagen var vi och hängde upp tavlor för ny vernissage och gick på modehuset och åt på McD innan Emmy skulle hämtas av sina föräldrar. Hade en bra helg! Även om det var jobbigt att köra hem... tog tre timmar! Inget bra väglag att köra i!

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Kul att se dig igen, o du var vrålsnygg i din nya klänning :D Förlåt att vi inte hann prata så mkt, var mkt med emmy pemmy bus o samboliv;) Men ringer dig, kanske ikväll till o med för vi måste diskutera julklappar! Kramar <3

2010-12-06 | 16:46:04
Anne

Visst hade vi en underbar helg! Okej, jag tänkte inte alls på Emmy när jag kryddade, hon skulle inte äta utan sova då ;)Men men jag kanske tänker lite mer om/när jag får barnbarn...Men det var en ovanligt kulturell helg vi hade, kul!

Kom ihåg att jag tycker du är en otroligt stark och fantastisk kvinna(tjej)som vågar mycket!

Många kramar mamma

2010-12-07 | 20:30:56




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!