Underbar helg

Helgen som var kan nog komma som topp tre i höst! På fredagen hade vi fredagsmys och det kändes precis sådär som när man var liten och det var fredag :) På lördagen åkte vi med ett släp till tippen. Blev MASSA plats över i källaren! "perfekt för att fylla på med nytt" sa jag till Peter men fick bara ett morrande till svar :) Förstår inte vad han har emot grejer :p Sen gav vi oss på syrenbusken, äntligen!!!

Peter in action

en liten stund senare såg man faktiskt dagiset...nu hoppas vi bara att det växer så det knakar nästa år så vi slipper se det länge till! Men förhoppningsvis blir den tätare av den här behandlingen.


På kvällen åkte jag tåg till Kalmar och festade med dessa två damer. Gitarr hero, buzz och cider, mmm, fab!

Efter att ha vaknat av att Syster Yster och hennes pojk stod och tittade på mig (för att se om jag sov) och ha träffat mamma och fått pizza och fruktsallad så åkte jag hemåt. Träffade en gammal vän på tåget, mycket trevligt! Sen när jag kom hem så stod svärmor i köket med en gratäng i händerna och önskade mig välkommen hem. Mums! Bara att sätta sig vid bordet! Tårta hade hon med sig med! Vet fortfarande inte varför....hm....


Var bara tvungen att ta med en bild på Caspian också! Nu har vi lyckats fånga hans bisarra sittstil på bild! Så här sitter han när han vilar, om det så är i vår säng, gungstolen, köksgolvet eller gräsmattan! Hahaha! Som tur är censuerar han sig själv med ;)

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria

Härligt att du hade en bra helg, vi får göra om det.

Tycker bilden på mig och kattis är sjukt rolig, jag ser helt förvriden ut...

Hoppas allt är bra

2009-09-29 | 20:57:49
Carina - inspirera

Låter som en mycket lyckad helg! Skönt när man hinner med lite av varje.

Caspian är ju bara för söt...

Kramen.

2009-09-30 | 16:12:06
http://inspirera.bloggsida.se
Bjanca

Söt liten kissemiss haha.. ;) Pusss

2009-10-01 | 23:32:46
http://bjanca.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!