Stress

Jag har sällan upplevt det, men nu har jag fått känna på stress...fy fn. Vill bara vara hemma och ligga under täcket och låta tiden vara stilla!

Idag är det studiedag! Vi ska läsa arbetet: "Orgnisering av offentligt finansierade verksamheter riktade mot ungdomars fria tid" Bara att läsa rubriken vore vara nog för en dags arbete :p Och inte blir det mer upplyftande av att läsa i boken! Men det är bara att kämpa!

I fredags var mor och Kent här. De var på husvagnsmässa och sov i sin husvagn på vår tomt. Vi grillade och hade trevligt. På lördagen pluggade jag och jobbade några timmar på ålderdomshemmet här i Moheda för första gången. Det gick bra, när jag väl hittade rätt flygel och rätt våning :p

På söndagen var vi på Jennies diakonvigning! Tog inte så lång tid som jag trott, bara 1,5 timmar i domkyrkan och sen mysigt kalas i Värnamo.

Natten till måndag fick jag ont i magen, kanske pga skaldjur, kanske pga stress men jag åkte till skolan ändå, höll i fotbollslektion, en redovisning om övergrepp på barn (absolut ingen upplyftande redovisning) och i går hade vi äventyrspedagogik i skogen med 25 barn. Mycket roligt! De var så duktiga så, i alla fall min o Cissies grupp :p

På fredag åker vi till Öland. Skönt! Pappa fyller år imorgon så vi får fira honom lite!

På tal om att fira, i lördags ringde Peters mamma och gratulerade till förlovningen... Jag och Peter var mycket fundersamma...vi har inte förlovat oss! Då är det några som skickat in till Vetlandaposten att de förlovat sig och de råkar heta just Jessica och Peter. Dessutom hade de förlovat sig "vid havet" så de trodde att vi gjort det på Öland... Haha, ja så kan det gå! Det är alltså INTE vi!!! :) Peters syster ringde på kvällen också och sa direkt när Peter svarade "talar jag med en nyförlovad?" Hahaha, Peter sa bara nej och hon blev lite chockad, hon var ju så säker :p

Vi lovar att berätta den dagen vi förlovar oss! När det nu än må bli, kanske om flera år så ni kan slappna av! :)

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Grattis de de oförlovade!Tänk vad alla väntat....Hoppas du inte stressar förmycket, men dt är inte likt dig att stressa ;)Lycka till med skolan 0xå, sista året! Kramar mamma

2009-09-16 | 17:49:23
Carina - inspirera

Ja, där ser man vad alla går och väntar på!!

Stress är ingen man ska bli kompis med...en dag itaget bara...alltid löser sig ;)

Ha det riktigt skönt i helgen...

Kramen.

2009-09-17 | 08:19:06
http://inspirera.bloggsida.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!