Panik så det smäller om det

Här skulle man ha en mysig hemma kväll ensam medan peter är hos sina föräldrar. hade planerat med lite dator, postkoden med kaffe och chokladcheescake och sen körslaget och sist filmen little miss sunshine... sen hände något äckligt som jag inte vill gå in på här, men det orsakade panik och nu är Peter påväg hem för att hämta mig... Det är vid sådana här situationer man önskar att man bodde nämre hemma, eller åtminstone hade vänner nämre än en timme bort... Men jag älskar mitt hus och Moheda...så vad säger ni nära och kära? Vad sägs om att flytta till Moheda?? :) Finns säkert lediga hus här omkring. Saknar vi Östersjön kan man alltid åka till Helgasjön och titta lite! :p

Hoppas Peter kommer snart!!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Lilla gumman! Vad hände? Du som varken är mörkrädd eller rädd för sånt man inte kan sätta namnet på. Önskar oxå vi bodde närmre men lämnar inte Öland i första taget. Kramar i massor

2009-10-25 | 11:30:56
Carina - inspirera

Så hemsk det låter! Hoppas alla mår bra...

Kramen.

2009-10-26 | 21:14:53
http://inspirera.bloggsida.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!