Im so happy happy happy :p

37 numren ringde jag. Jag satt och tittade tomt och deprimerat på min lapp full med överstrykta tänkta praktikplatser. DÅ såg jag ett nummer som INTE var överstryket! Jag tänkte att de nog var för små men ringde ändå. Förklarade slentrianmässigt mitt ärende och då kom chocken: "JA! Vad roligt!!!" kom det i andra änden. Jag blev stum av chock. Växjö Innebandyklubb är fulla av entuaism och jag ser verlkigen fram emot praktiken!

Förra fredagen följde jag med Camilla till stallet efter skolan! Hjälpte till med att byta vatten och köra spån och fick till och med följa med i sulkyn när hon travade lite :) Trevligt! Sen bar det av hem till henne och vi sjöng singstar (tur att bara Andreas hörde oss) och fick mat av Andreas. Sen körde han oss till Växjö och vi gick på Ladies night.

 

På lördagen åkte jag och Peter till Ramkvilla och högg lite ved! Och på söndagen for jag, Annika, Ulrika och Martin till Ullared. Mycket trevligt!

Caspian och Tristan äter tillsammans under ett besök på Öland. Man kan ana att jag har en förkärlek till gråa randiga katter :p

 

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Vad skönt att det äntligen ordnade sig. Jag blir lika lycklig var gång jag läser det du skriver,känns att du har det bra! Kramar

2009-10-21 | 12:59:07
Carina - inspirera

Vad kul att du blev med praktikplats till slut!

Singstar är ju så kul...och låter så bra ;)

Så mycket roligt du har hunnit med! Både ladies night och Ullared...skulle vilja till båda...

Ha en skön fortsättning på veckan!

Kramen.

2009-10-21 | 17:57:19
http://inspirera.bloggsida.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!