Angående förra inlägget

Jag älskar att bo i håla och vill inte göra annat så ni som är oroliga att jag ska flytta kan börja andas igen :) Känns så tryggt att alla vet vem man är och att man kan prata med folk på byn osv! Kändes så kul ikväll när jag kom till jobbet (äldreboendet i Moheda) och både träffade nytt folk och känningar som till och med rekomenderat en :) Sånt växer man av!

Vill ni förresten kolla lite om min praktik så finns länken här!

Vad gäller min praktik har jag skitskoj! Skrattar mest hela dagarna! Får påtryckningar från min handledare att lägga ut bild på honom och skriva att han är singel, men ni vänner till mig som läser det här och är singlar kan väl höra av er, så skickar jag bild och info istället ;) Haha!

I helgen blir det Öland och på söndag ska jag på innebandymatch! Ska bli roligt faktiskt! Skoj att se allt jobb runt omkring!

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!