Sista veckan praktik

Det blev ingen rädda barnen kurs...eller jo, det blev, men jag gick inte! Skickar man inte uppgifter och sen ringer 22.47 en fredagkväll så får man ta att Jessica inte tänker dyka upp kl. 10.00 dagen efter. Deras förlust! Inte min!

I helgen var jag istället i Ramkvilla! Sov som bara den! Till halv elva om dagarna....och ändå gick jag och la mig i tid! På lördagen var vi hos Peters bror med familj en stund. Mycket trevligt :) Bara Lina var hemma av "barnen", men sin katt som är sååå söt! På söndagen var det farsdagsfirande och vi upptäckte Caspians största skräck: småbarn. Han fick panik så fort Clara visade sig innanför dörren. Julia fick åtminstone klappa honom. :) Johanna kom med sin valp, en chihuahua. SÅÅÅ liten! Vi frågade om vi skulle sätta fram honom till Caspian! :p Han hade lätt tagit honom för mus!

Jag har fått jobb! Väldigt förvånande faktiskt! Är på äldreboendet här i Moheda! Ett fast schema att gå efter! En-två dagar i veckan och var 6:e helg. :D Kanoners!!

Och som grädde på moset på tårtan på kakan så har vi fått våra nya mobiler :) We like ;)

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina - inspirera

Så kul att få jobb! Livet blir ju lite lättare då...

Roligt att du trivts bra på praktiken också!

Ha en underbar dag!

Kramen.

2009-11-12 | 13:12:36
http://inspirera.bloggsida.se
araminta

Kul att få jobb!

Eller vad vet jag :)

Det verkar så iallafall!!!

Ha det bra!

Kram

2009-11-14 | 09:16:52
http://araminta.bloggsida.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!