Festsugen...

Jobbar hemifrån idag med ;)

Kan man vara mer festsugen är jag är nu?? Tror inte det! Men jag får vackert hålla mig i kragen! I slutet på denna månad och början på nästa månad får jag festa... I helgen ska jag på räddabanen kurs...tror jag! Jag har skickat mina uppgifter men jag har inte fått program... Får jag inget program idag så kan jag ju inte gå...? Eller? De har ju inget telefonnummer ute på webben heller... suck...

Men jag vill festa!! Jag går åt! Bara skaka loss och leva för idag! Kommer istället att sitta själv här hemma ikväll...Peter jagar och jag ska ju som sagt på kurs kl 10 imorgon... Själv... för ingen annan ville med på kurs... Tänk om det bara är jag?? Nä, måste vara fler från närområdet so vill gå den! Väl? Kanske inte blir av pga för få? Och då sitter jag här i onödan... Tror att suget av att dansa är för stort just nu :p tänker inte rationellt! Även om jag inte haft något att göra imorgon så hade jag ändå inte haft nån att hänga med ut...eller ta med ut... hm. kanske syrran då! Josse, vill du komma till Växjö och festa ikväll?? :p

Om det är någon annan festsugen i min bekantskapskrets som läser detta och är festsugen, hör av dig ;)

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Bjanca

För min del blir det Scotts ikväll :D Det är gutt.. lite dansband tihi.. Pusss

2009-11-07 | 12:25:35
http://bjanca.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!