Veckorna rusar iväg

Det känns nästan som att det är tre dagar helg, en dag vardag å så tre dagar helg igen... :) Men det är väl positivt antar jag! Nu var det fredag igen!!

I onsdags fick jag en yrselattack igen. Starkare den här gången....gcik vinglit och ostadigt och det höll i sig ett dygn! Ska ringa på måndag, hade inte tid igår och idag. I går var vi på fotbollsturnering med personer med utvecklingsstörning. Jätteroligt! Jag var värdinna åt ett eget lag och vi hade kul! Det gick inte så bra för dem i turneringen, men det spelade liksom ingen roll för alla var glada ändå :) Idag hade vi friluftsdag på Rydaholms skola. Vi var 10 ledare på 120 barn mellan 6-10 år. (ja, de hade lärare med sig) Jag och Niklas hade knep och knåp och alla var jätteduktiga och kunde lösa våra kluringar!

 
Ledarna väntar otåligt      Underbara ungar löser tantram

I eftermiddag har vi som vanligt grejat här hemma!

Peter har målat

Snart klart nu! Fint blir det!

Vi fyller badtunnan med vatten...imorgon ska det badas!

I går målade jag om min gamla hylla som jag gjorde i slöjden i femman. Vi ska ha den över dubbelsängen i gäststugan så man kan lägga sina glasögon eller sin mobil där när man sover över :) Jag tänkte att en kul detalj kunde vara vackra ord på kanten som man kan läsa innan man somnar så man drömmer söta drömmar. Blev ord som älska, skratta, njuta, mysa och dansa. Blev riktigt snyggt!

Köksträdgården är klar nu med! Nu väntar vi bara tålmodigt på att det ska börja gro!

Här har jag planterat lite kryddor och akileija. Lite grönt måste man ha redan innan det andra hunnit komma!

Mängder med Förgätmigej har vi i trädgården med! Underbart när det bara växer utan att man förväntade sig det!

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!