Roligt

Hämtat utmaning från inspirera.bloggsida


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"Kungen blir smord med olivolja blandad med örter, han ikläds en kungamantel och får ta emot en spira," (en bok från Riksantikvarieämbetet)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Kalendern

3. Vad såg du senast på TV?
Melodifestivalen

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
23.50

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Ingenting, t.o.m katten sover.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Bar in matkassar

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Bloggar

8. Vad har du på dig?
Svarta mjukisbyxor, svart mjukiströja och en randig socka.

9. Drömde du något inatt?
Var vaken i natt men på morgonen drömde jag att jag åkte slalom

10. När skrattade du senast?
Till melodifestivalen

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En kalender, en tavla jag vunnit en gång med en unge som drar en katt i örat, några familjefoton, en ängel och en Elviskrok.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Jag ser alltid konstiga saker :)

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Rolig.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Oj, jo! A nightmare before christmas, om man nu kan säga att jag såg den eftersom jag somnade ett par gånger.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
En mini cooper (såklart) och grejer till huset

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Hm, jag pratar med mig själv så fort jag blir ensam någonstans, får så trevliga svar :)

17. Tycker du om att dansa?
Ja!!

18. George Bush?
Vadå "George Bush"? Om jag gillar honom? Spelar ingen roll nu när han inte har offentlig makt längre.

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
oj, pojke: Joar eller Natanael, flicka: Amalia eller Isolde

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Om det skulle inträffa något som gjorde det lämpligt att lämna Sverige så ja.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Jag vill att han ska skratta lite och han kommer inte behöva säga något :)

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Alla som känner mig!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!