Praktikslut och resfeber

Jaha, så var praktiken slut! Jag lärde mig faktiskt en del tror jag! :) Är väl sånt man vet om några år annars, om man lärde sig något alltså.... :p

Imorgon 05.00 går bilen mot Värnamo och 6.30 går bussen därifrån mot Idre. Jag måste erkänna att jag är lite nervös... Kommer jag att glömma något, kommer alla ha lagat mat som vi sagt, har de kommit ihåg mina allergier, kommer jag kunna stå på ett par skidor, kommer min kondis att palla, kommer jag längta hem något vansinnigt, men framförallt: kommer jag att frysa?? Jag fryser ju jämt! Har med mig 711 underställ och 1856 tjocka sockar med mig känns det som! Better safe than sorry....

Har en maträtt kvar som jag inte lagat än.....vet inte riktigt vad jag ska göra med kasslern....blir en gratäng, men vilket recept ska jag välja? Blir nog det med grönsaker (sorry emmis men grönsaker är bra när man ska hålla igång 7 dagar i sträck!)

Ikväll blir det myspys i soffan med Peter. Vi ska käka räkor och vitlöksbröd så katten får bo på övervåningen (han är galen i räkor...)

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!