ARVIKA here I come!!

NU HAR JAG GJORT DET!!!!! :D
Biljetterna är bokade! Nu finns ingen återvändo! Jag ska till Arvika!!! *hoppar och skuttar och skriker av glädje* (ja, lite tönt är jag)

Såg att jag missat ett bra band som ska komma: Welle:Erdball!!! Tjoho! Och Depeche ska man se, och massa andra och bara njuta! Tågbiljetterna kommer säkert vara minst lika dyra som biljetterna men det skjuter vi på framtiden :)
Hoppas nu bara att jag slipper åka ensam :)

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josefin

Vad kul!!! klart du inte kommer att åka ensam, folk i största allmänhet är bara väldigt dåliga på planering. Men veckan innan lovar jag att alla hör av sig;) kramar

2009-03-25 | 12:44:30




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!