Torsdag v.23

Idag ska vi spela forumspel för en åtta....och jag är jättenervös... Vår scen och våra repliker sitter inte alls och måtte jag inte börja fnissa!!

Imorgon är jag ledig! Skönt! Ska städa akvariet och greja lite :)

Om exakt en vecka har jag min första dag sommarlov! Ska bli skööööönt! En och en halv vecka har jag, sen börjar jag jobba! Ska bli roligt att komma tillbaka! Gick inte på infodagen och jag antar att det är de som ringde och sökte mig men det är privat nummer så jag kan inte vara säker! Men de sa att jag inte behövde komma om jag inte kunde och jag sa att det troligen blev svårt med skolan...så de borde förstå att jag inte kunde....har för mig att vi sa att jag inte behövde ringa utan att de skickar schema om jag inte dök upp! Jaja, de behöver mig i vilket fall :p Får väl ringa dem imorgon!

Har fortfarande hosta - och nej mamma, det är inte lunginflammation! - vill sluta hosta!!

I helgen är det val! GLÖM EJ ATT RÖSTA OM NI INTE REDAN GJORT DET!!!!! Det är av yttersta vikt att alla röstar! Vi röstar för vår demokratiska rättighet, vare sig man tycker om EU eller inte. Nu har vi det såhär och får jobba utifrån det! Vi kan inte vägra att rösta och tro att det visar på något annat än att vi inte vill ha demokrati! Om vi inte röstar betyder det bara att vi inte vill bestämma! Och det vore ju katastrof! Har vi demokrati ska vi värna om den! GÅ OCH RÖSTA!

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!