Sommarlov

Vilken tung dag det blev igår...alla grät...inte ens stenansiktet Jessica kunde hålla tårarna borta, och jag är ju ändå inte nära tvåorna...

Första dagen på mitt sommarlov har jag hittills klippt gräset....ska ju regna för alltid i eftermiddag och framåt....

Jag har fått sällskap att åka till Arvika med!!! :D Iofs måste vi åka tidigt på lördagen redan för han ska vara hemma lördagkväll, men men! Jag får se depeche och Welle och de/vision i vilket fall! Och jag kommer dit och är inte ensam och kommer inte gå vilse eftersom sällskapet har viss erfarenhet! Gött! Får ta bilen med....tur att vi köpe en bil igår som jag ska få ha för att vi ska vara oberoende av varandra! Och Peter tyckte det var bra att jag inte åker själv och stämmer träff med okända människor. Allt löser sig tillslut! Hoppas bara att han kan flexa på tordagen med :p

Resten av dagen tänker jag bara ha sommarlov (så mycket som det går när det regnar ute...)

Imorgon ska jag gå brevid på jobbet! Bara till 15.30, så det är gutt!

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!