Snart! Snart!

Mitt sommarlov
Vad jätteskönt mitt sommarlov ska bli
Då är man ledig hela långa dan
Och alla människor vill ut på landet
Och nästan ingen vill gå kvar i stan

Mitt sommarlov
Vad jätteskönt mitt sommarlov ska bli
Med bad och sol och jordgubbar och glass
Tänk när man springer barfota i gräset
Och humlor surrar kring i solens gass

Och jag ska önska mig många soliga dagar
Så det blir varmt i vattnet i vår vik

Mitt sommarlov
Vad jätteskönt mitt sommarlov ska bli
Med alla blommorna på grönan äng
Man står och ser på hästarna i hagen
Och vet att inget är som sommaren
Och vet att inget är som sommaren
// Anita Hegerland - mitt sommarlov
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!