Jobbarhelg framför mig

Men det gör inget, blir mycket ob ;9

Igår hade jag ledig dag. Planterade om mina sticklingar, tog sin lilla tid. Ett tjugotal krukor blev det... :) När Peter kom hem bytte vi om och drog mot Värnamo och var på middag hos Jennie och Patrik! För att lyckas umgås alla mina allergier så hade Jennie hittat ett nytt recept på lax, var jättegott!! Så spelade vi kubb (vill inte prata om vilka som vann 3 gånger....:p ) och så fick vi blåbärspaj, mums!! Så fick vi åka hem för att komma i säng i tid.

Idag jobbar jag kväll. Lite segt är att man börjar redan kl 14.00, men men. Bara att ta tjuren vid hornen! Imorgon kommer svärföräldrarna och hjälper oss med ängen, får se om de är kvar när jag slutat...

Om exakt en vecka nu så är jag där, på festval. Förhoppningsvis äter jag och förbereder mig för att se Welle. Nu har tältet och sovsäcken luftats och jag har börjat packa. Öronpropparna ligger tryggt nerpackade så jag inte glömmer dem....ska bara komma ihåg biljetterna med!!! :S

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!