En vecka kvar

Vi var i Växjö idag och shoppade lite! Träffade en klasskompis som informerade att det är en vecka kvar på lovet....det kändes helt plötsligt mycket kortare än det kändes innan han sa det... TACK Milad! :p

Jag köpte hörlurar till mp3n och så köpte vi en röd bärbar telefon som jag ska få i födelsedagspresent av Peter, men jag klarade inte av att vänta så jag har redan installerat den! :) Och så köpte vi en lampa till matsalen! Och band till mina fina gardiner jag fick i julklapp (hade önskat dem speciellt)

När vi handlade i mataffären träffade vi Peters brorsdotter, som vi bjöd hem. Så hon med sambo hälsade på och fick fika. Kul med besök, händer inte ofta!


Caspian på favvostället

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!