Dagen så långt:)

Jaha, idag skriver man en trea iställer för en två i min ålder...sa till Peter att jag börjar bli gammal och han sa att jag behöver inte oroa mig förens jag fyllt 25...shyst pojk man har :) Nä, det här året ska jag festa lite mer, umgås med vänner lite mer och allmänt roa mig mer! Kan inte bara sitta i min villa och bli äldre! Man ska fylla livet med liv! Jag har som mål att åka till Malmö minst två gånger i år! Jag tänker fira midsommar på bästa sätt (så nu är det bäst för folk att bjuda mig i sommar) samt ha minst en festlighet hemma! Ja, det kanske inte låter så mycket, men det är mer än vanligt! :)

Katten går mig på nerverna idag! Han vill in, ut, in, ut.......och däremellan ska han gosa hysteriskt när jag vill göra annat. Till råga på allt så börjar min dator sjunga på sista versen! Har jag iofs vetat ett tag, men nu är skären randig...hoppas det sitter i datorn och inte i skärmen, även om jag gissar på skärmen...vilket är dumt för den är relativt ny! Vi har nog fortfarande garanti på den, om jag kan hitta kvittot.... Ny dator har jag köpt, ska ringa lagret och fråga om jag kan hämta den imorgon!  Hoppas hoppas det är datorn om ger ränderna.........

I Övrigt idag har jag ätit en god frukost, spelat ett bra spel (tills bilden gav upp) och tagit emot en hög gratulationer! Roligast var vykortet från mormor:
"Grattis på födelsedagen! Här är det -13grader och snö. Mångakramar mormor och morfar"
Hahaha, är de på semester eller? Eller tror hon att vi bor hundra mil bort? :)

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!