Nervös

Idag ska jag börja praktisera! Kontakten har varit sisådär, och det är helt mitt fel! Det har liksom kommit i skym undan! *skäms* Men men, inget att göra åt nu! Bara att pallra sig dit och göra sitt bästa från och med idag! Kl. 18 ska jag vara där...undrar hur jag ska få ihop mina 40 timmar i veckan, men de sa ju att det skulle fixa sig!

Rydaholmsveckan blev dock en succé om man lyssnar till barnen! ca 60 barn om dagen hade vi sammanlagt! Kanoners ju! :) Kul och lärorikt även om man inte hade mycket tid över till någonting annat än planering och sömn!

I Helgen var vi på Öland, jag, Peter och Caspian. Vi hälsade på de flesta! Hälsade på fars nya valp och hjälpte honom i köket, shoppade med mamma (som åter igen var kattvakt, tack så hemskt mycket!!), fikade hos mormor och morfar och såg melodifestivalen med mor! Låtarna var bättre än förra lördagen, men ingen direkt favvo... De två jag hoppades på kom ju inte ens till andra chansen, men jag röstade inte så jag kan inte klaga!

Igår på hemvägen svängde vi förbi Peters bror då hans döttrar fyllt 18 och 22. God mat och efterrätt! På hemvägen därifrån ringde jag Syster Yster för att prata om en projektidé som mamma kom på (eller pusslade ihop efter att ha hört min idé och systers idé). Så nu är jag i full extas och vill dra igång detta! Skissat på en plan, kollat upp lite runt omkring och får väl ta fram mina projektpappren om hur man startar projekt! Tack och lov att jag valde den valbara kursen i höstas! Problemet är namn på projektet...

Nu ska jag äta lite lunch, sen handla och gå promenad och sen ska jag fortsätta på planeringen! Kanske får ta och greja lite här hemma med så sambon inte tror jag spelat hela dagen (vilket jag hittills inte gjort en sekund)

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Lycka till med praktiken och projektet. Jag tror på dig och håller tummarna.

2009-02-16 | 17:53:45




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!