Första veckan praktik klar!

Jaha, så var Alvesta-veckan klar, bara två Moheda-veckor kvar! Hoppas det går lika bra som förra veckan, men det gör det säkert!

I går (lördag) åkte vi till Ramkvilla. Vi ropade in katten, öppnade hans bur och han gick frivilligt in och satt sig och spann...vi har ingen normal katt vi inte....men så är han nog ganska van att resa vid det här laget! I Ramkvilla såg vi melodifestivalen, som jag tyckte var bästa deltävlingen hittills! Om bara mina svärföräldrar kunde låta bli att prata mitt i låtarna...! Idag har vi slappat och gått ut en sväng med hunden (den större). Caspian har fått hänga i källaren, men han har inget emot det, han protesterar i vilket fall inte, och dörren är alltid öppen men han väljer att inte komma upp.

Nästa helg ska vi vara hundvakt. Får se om jag ska praktisera något i helgen och stannar hemma med Caspian, eller om vi åker alla tre. Synd att Rapp inte kan vara juste mot Caspian...

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!