Dagarna emellan

Har tiden rusat iväg innan så har den ökat farten ett knäpp...

Lillejul var mysig! Fick en underbar present (ja, flera, men speciellt en) nämligen en julkrubba som en släkting gjort. Samma som man satt och lekte med när man var liten :D Direkt när vi kom in placerade jag den hemma på brudkistan och deklarerade för Peter att där ska den nu stå alla jular framöver!
 

Julafton åkte vi hemåt till Moheda. Packade upp och packade om, åt julmat (affären hade dock inte jansons så det fick bli potatisgratäng...) Efter maten och Kalle Anka gick jag till jobbet. Gick väldigt bra! När jag kom hem hade Peter förberett glögg och vi öppnade paketen från mammas sida (och jag öppnade även ett jg fått av Peter...vi som kom överens om att inte byta!! Morr...) Fick fin karaff och strumpor pch smått och gott! Av Peter fick jag Sims3, men medföljande tidsrestriktioner..... :)

Juldagen åkte vi tidigt på morgonen till Ramkvilla. Jag var sååå sugen på riktig julmat... och de bjöd på fläskfilé. Jätte gott! Men inte så juligt! Peter protesterade genom att ta rödbetssallad till :p Här fick jag kläder och klappar jag och Peter köpt till oss själva. Trevligt att hela släkten H kom! Vi blev många, och även om det bara var två små barn kändes de som tio stycken... :p Mysigt! Ska vara barn och upptåg vid jul!!
 
Annandag jul var jag själv hemma i Ramkvilla och försökte plugga! Seriöst...:p

Söndag efter jul gick vi upp tidigt och Peter körde mig till Växjö och därifrån tog jag tåget till Malmö och träffade Richard. Efter en stor halvblodig underbart god biff insåg vi att filmen var utsåld så det fick bli film och sällskapsspel i lägenheten. Inte mindre än tre filmer blev det...nästan....jag somnade i mitten av sista.

Måndag efter jul gick vi upp okristligt tidigt för jag skulle hem och han skulle till Irland. Och nu sitter jag här och väntar på att världens bästa Peter ska komma hem från jobbet så vi kan kramas och prata nyår.

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!