Midsommar och så vidare...

I fredags hade jag min första lediga dag. Den utnyttjade vi till att åka runt i Moheda och bekanta oss med byn, äta god mat och se på TV. Lördag - söndag jobbade jag. Det var den helgen det!

Igår hade jag min andra lediga dag, vilken jag ägnade åt att flyttpacka. Går jättebra :) Känns verkligen att vi flyttar snart! Fjärilar i magen :D

Idag jobbar jag kvällen! Börjar halv ett, slutar kl 21. Längtar tills fredag, då jag jobbar sista dagen den här veckan! Sen ledig hela lördag, söndag och måndag! Skönt! (Säger hon efter att ha jobbat en och en halv vecka...knappt) På lördag tänkte vi åka till Jönköping! Jag letar fortfarande klänning! Hoppas de har en där! Så ska vi se om grejer till huset! På söndag ska vi packa, och på måndag ska jag besiktiga bilen! (håll tummarna) och på tisdag...(trumvirvel)...får vi tillträde till huset! Sen ränner livet på med tre arbetsdagar, första flyttlasset från Ramkvilla, bröllop, andra flyttlasset med mammas och Kents hjälp, en veckas arbete och slutligen tredje och sista flyttlasset. Mmmm, längtar! Sen kroatien, sen.... haha, ja, får väl "bara vara hemma" i ett annat liv!

Ha det! PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!