I full gång på jobbet

Japp, nu är det andra dagen jag jobbat enligt schemat och jag känner mig redan inne i det! Känns bra helt enkelt! Fast man är ju trött....

I fredags åkte jag efter mycket om och men mot Kalmar län. Först var jag hos Ella, Tobbe och Vincent en stund. Gud vad söt han är! Väldigt trevligt att kunna prata om allt mellan himmel och jord med Ella en stund med! Sen åkte jag till mamma som hade någon slags firmafest hemma. Jag och Josse blev utnämnda till fyllechaffisar så vi satt i köket och flummade tills mattanterna bestämde sig för att det var dags att åka hem. På lördagen åkte jag och Josse till systemet och blomsteraffär och sen till Dans garage. Blev visad motorcrossar och bilar...måttligt intresserad...tur att jag hade min glass att ägna mig åt!

När jag lyckats slita Josse ifrån Dan så åkte vi hem och piffade, och sen bar det av till Mimmi. Mamma var snäll och skjutsade. Efter en massa kakor (jag kan riktigt höra mimmi klaga på att jag inte åt tillräckligt ändå) och två glas av bål bestämde jag mig för att övergå till vatten. :) Så åkte vi till Vallen och dansade hela natten! Shit vad kul vi hade, och OJ vad mina fötter gjorde ont när vi gick hem från busshållsplatsen sen... Men det var det värt!

På söndagen vaknade jag med sjuk huvudvärk! När jag ätit och väntat på att klockan skulle bli "12-timmar-sen-jag-drack-sista-klunken" körde jag till pappa. Där tvättade jag bilen och hämtade flyttkartonger och träffade faster. Mycket trevligt! Sen körde jag in till Kalmar och hämtade upp mimmi och åkte och köpte hämtmat. Mmmm! Gott! När vi slappat ett tag styrde jag min kos hemåt. Alldeles för sent kom jag hem till Alvesta och alldeles för lite hann jag gosa med Peter...men vi har ju veckan framför oss! :)

Hoppas att du också har haft en bra helg! PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Frida

var du på vallen i lördags :-)?

2008-06-18 | 00:21:15




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!