...det...är...varmt...

Håller på att avlida här i värmen men det kändes snäppet värre i helgen!
I helgen var jag med konfirmanderna söder om Halmstad på konfirmationsläger! Typ 25 grader i skuggan, gångavstånd till sandstrand och jättegod mat!! Hade inte en tanke på att ta med bikini så jag fick ligga med shorts och kortärmat på stranden....ingen solkräm heller, gissa om jag brände mig! Sjukt trött blev jag också! Sov 10 timmar men det var väl värmen som tog kål på mig! Tror att jag har fått mitt livs första fästingbett med, ska hålla lite koll på det. Igår var jag på introduktionsutbildning och idag på möte med församlingen inför sommaren. Har helt uppbokat nu fram tills jag börjar jobba och sen jobbar jag tills vi flyttar och samma vecka som vi flyttar åker vi till Kroatien.......men jag ska inte klaga! Jag har ju varit ledig hela våren i princip! Imorgon ska jag på intervjuv och träffa Jennie och Daniel. På torsdag ska jag nog träffa Maria om hon nu skulle till Växjö, och på fredag är det sovmorgon och sen åker vi till Ramkvilla. Peters far fyller år och på lördag är det Ramkvilla marknad. Peter skulle hjälpa till, men jag minns inte om det var för eller eftermiddagen. Jag får väl gå lite på marknaden med Peters föräldrar och hänga i deras trädgård sen...

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Haha, skulle det vara varmt i Sverige nu?? Här i Grekland har vi haft 35 grader i över en vecka! Men idag har det varit svalt, som tur är :)

2008-06-04 | 21:25:16
http://emmaaxelsson.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!