väntar besök

Vi sprang igår. Vart enda steg tog emot eftersom vädret var som det var, men jag gjorde det! Idag har jag städat, ska snart gå och handla. Borde äta först, men allt verkar ju så tråkigt...får väl bli nudlar och wokat igen...blev ju inga rester, för vi åt take away för att belöna oss. Mest mig då, Peter ser springeriet i sig som belöning.

Idag får jag besök *hoppar upp och ned av glädje* Vi ska bjuda på lax, hoppas verkligen att hon gillar lax... annars får vi väl fixa ihop något annat till henne. Undrar om det är något sevärt på TV ikväll. Iofs så har vi inte setts på evigheter, men det kommer oftast en stund på kvällen då man börjar bli klara/trötta och verkligen skulle behöva göra något annat, som äta eller se TV.

Så måste vi blåsa upp den dumma madrassen också. 120x200x40 är måtten...det blir mycket luft det, och en ganska värdelös pump har vi. Men man sover gott på den sen! Inte för att jag har provat, men de andra har inte klagat. :)

Nä, nu är det food time
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!