Blogga...

Detta är mitt andra försök att börja blogga! Hoppas det håller i sig den här gången. Jag får väl börja med att säga att jag just nu är strax över 22 år, praktiserar 5 timmar i månaden och bor i Alvesta. Jag växte upp på Öland i byn där det händer: Degerhamn (drypande ironi hoppas jag att ni förstår). Uppväxten kan jag inte klaga på, hände massa roligt i de omgivningarna då, men jag skulle inte kunna flytta tillbaka dit. 16 år gammal flyttade man till nästa håla, Torsås. Visserligen en större håla, där de flesta liksom jag flyttat hemifrån för att gå på Korr (en underbar skola). En hel del festande senare insåg jag att jag gick på högskolan i Kalmar men fortfarande var fast i hålan. Då hade min bäste vän blivit utbytt mot lillasyster som sambo. Det ena ledde till det andra och nu ett år senare bor jag sambo i Alvesta och har gått svenska kyrkans grundkurs på Kronoberg. Trevlig utbildning.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!