Jordbävning

Vi var många som kände av den. De är många som inte gjorde det!

Vi satt (jag, Peter och Caspian) och åt frukost i godan ro...så började det smått, så skakade det loss ordentligt! Vi bara tittade på varandra under skalvet, sa inget! Så lika plötsligt som det kom, så var det över. Katten tittade på oss och undrade vad vi gjorde med huset. Vi diskuterade olika möjligheter, men jag var säker på att det måste varit en jordbävning! På tågstationen pratade jag med en flu2 som inte käntnåt, och då kom en tjej/kvinna fram och berättade att hon också känt det. Sen hörde jag fler och fler instämma. Nu vet jag! Det skedde! Så kraftigt som vårt hus skakade så är jag glad att jag inte bor nämre skåne!

Nu ska jag äta lite mat!

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Oj! Hos er också! Det är ju en bit ifrån ändå.

2008-12-16 | 17:34:34
http://emmaaxelsson.blogg.se/
Bjanca

Haha.. hörde om det på nyheterna. Nästa lite spännande ;)

2008-12-17 | 10:37:06
http://bjanca.blogg.se/
Maria

Jag tycker det verkar töntigt att känna av jordbävningen, framförallt när man bor några mil därifrån. Barför känna av det när man kan sova?

2008-12-18 | 20:39:17




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!