Snart valborg

I fredags var jag på Värnamo folkhögskola på intervjuv. Väldigt trevligt, förutom en mindre hjärnblokad på själva intervjuvn.

I lördags var det fullt sjå hela dagen! Städade garaget och flyttade allt därifrån, eftersom vi ska byta garage, sen handlade vi och bakade tårta och packade och så bar det av till Ramkvilla så Peter skulle hinna träna lite med revyrgänget som ska showa på valborg. Peter drar ridån.

På söndagen dekorerade jag tårtorna och bytte om och så kom Peters släkt för att fira Peter i förskott. Pratade lite med Lina om folkhögskolan eftersom hon går där, och så åt vi smörgåstårta och min tårta som Peter hittat på receptet till. Var mycket uppskattad som tur var. Nu har jag haft Clara i knät för första gången. Ullrika gjorde en kupp och bara satt henne i mitt knä. Jag sa halft på skämt halft på allvar: "peter, ta henne" men han bara skrattade och så höll jag henne till Julia kom och protesterade för att hon tyckte att Clara inte fick sitta i mitt knä.

Så åkte vi hem på kvällen, till Alvesta igen. Idag ska jag till Växjö och luncha med SKG-gänget.

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!