Sista dagen på Peters jour

Japp, idag är det torsdag och då är Peters jour slut! Han hade uttryckning både lördag och söndag vilket betyder att han är ledig imorgon :D

I tisdags var jag ju på möte med min handledare. Gick bra. Sen när Peter kom hem åkte vi och tittade på ett hus vi kanske skulle hyra, men det blir inget med det. Hade en sådan huvudvärk också så jag var knappast på topp den dagen...

I onsdags (igår alltså) hade jag framtidsångest... jag är bättre idag efter att ha pratat med både pappa och Peter. Peter var på trafikskolan på möte en stund igår, och då gick jag en liten promenad och sopsorterade och mös av regnet (när jag kommit in).

Vet inte hur helgen blir...Peter tyckte att jag skulle följa med till Ramkvilla och köra därifrån till konfirmationsmötet och sen hämta honom på kvällen, men jag vet inte...blir så mycket bilkörande...samtidigt som jag skulle slippa vara ensam och kunna förflytta mig lättare på söndagen. Hm...

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josefin

fusk, Dan gick på sin jour igår.. Hoppas ni får en trevlig helg o att konfirmationsträffen går bra! kram

2008-04-18 | 10:31:55




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!