Öland/Mohedahelg

I torsdags for jag till Öland. Hängde med syster yster och på fredagen åkte jag ner till Mormor och Morfar och hälsade på där. Mysigt! Morfar tyckte vi misskötte Opeln som det växte mossa på. Jag tyckte den var fin, men nu är det skinande vit efter en omgång av morfar. Jag hjälpte till lite men tröttnade fort. Sen körde jag in Josse till flygplatsen. Vi var riktigt gott i tid, och satt och tittade på folk! Sen hämtade Mimmi mig och vi for till B-holm för att se på Mikael Wiehe. Mimmi hade tagit med en varsin pall och vindruvor. Mycket mysigt! Väldigt blandade åldrar, och allt utspelades i en trädgård! På lördagen hämtade jag Mimmi och vi åkte till Moheda. Badade och såg film, gjorde pizza och såg en film till. Åter igen: mysigt! I går körde vi in Mimmi till Växjö och sen handlade vi och åt i stan. Sen blev jag jättetrött och fick ont så vi åkte hem och resten av dagen satt jag nerbäddad i fällfotöljen framför TV:n med en värme filt, värmekudde och somnade till då och då. Peter försåg mig med dricka :) Han är för söt! Ziva kröp upp i famnen en stund med men blev snart otålig och fortsatte förstöra sin senaste leksak...suck.

Idag kommer jag nog inte orka göra så mycket... kanske scrapbooka lite. Hemmet får se ut som det gör, den kraft jag har ska jag lägga på att Ziva får gå ut med jämna mellanrum... nu hör jag att hon vaknat, så det är väl dags att dra sig ut i regnet...

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Låter som du NÄSTAN har haft en lika underbar helg som mig! :D tack för skjutsen in till flygplatsen. Kram kram

2010-08-09 | 18:08:39




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!