Sköna maj välkommen

Valborg. Vaknar av alarmet kl 5:01 och flyger upp för att gratta Peter, han lägger en arm om mig och säger att jag kan lägga mig igen, han tar hellre presenten på kvällen. 17:00 öppnar han så paketet och blir glad. Toppen! :) Så äter vi och Peter sover en stund. Efter nån timme åker vi till Böksholm för att se elden, vi är lite sena med flit. När vi närmar oss är där kanske 15 pers och inget annat än en hög med grenar... och regn. Så vi bara gled förbi... Handlade lite och i Braås och åkte sen hem till Peters bror och var där några timmar.
 
Första maj. Peters släkt kommer på kalas. Smörgåstårta och tårta, visa Majken runt. 
 
Idag är det dags för första sprutan....I'm scared... :p men jag har ju gjort det förr!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!