Våronsdag

Idag när jag kom hem från läkaren så sken solen och fåglarana kvittrade! Kändes härligt! Ska strax gå promenad med hunden men behövde äta lunch och hämta mig lite. Det gick bra hos läkaren idag. Fick träffa överläkare direkt och han konstaterade hormonrubbning och skrev ut hormon. Dock såg han även cystor i ena äggstocken och sa att jag troligen har PCO eller PCOS då jag även har långt mellan menstruationerna. Inget att göra något åt, bara ännu en diagnos som gör det svårare att bli gravid och ger bukfetma... Yey...not. Skönt i alla fall att veta att det inte är så att det inte hjälpt det jag gjort för att försöka gå ner i vikt osv. Hade jag inte gjort det hade jag varit betydligt större. Bara att fortsätta att försöka hålla vikten där jag är genom motion och allsidig mat.
 
Nähä, nu ut på en promenad...får se vilken väg jag tar idag :)
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Älskar dig!
Pappa

2014-02-06 | 09:54:19
Anne

Lilla gumman <3 Har tänkt mycket här på dig.... Väntar på att få krama om dig!
Puss o kram
Mamma

2014-02-09 | 15:16:56




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!