...och fåglarna sjunger välkomnande...

Inatt sov jag - HELA natten! 22:00-8:00 Ångesten är borta, oron likaså. Varför kan man fråga sig. Finns en mycket logisk förklaring: min hormonåterställning är på sin sista dag! Mitt gulkroppshormon och mitt progestoron ska nu ligga på rätt nivå, och det känns! Idag var jag och Ziva på en lite längre promenad och jag kände lycka igen! Ziva kände värme och badade i ett dike med delvis fryst yta. Nu har jag snart målat klart gästrummet också! Köpte mer färg idag, då de tio literna är slut. Den slukar färg den där sjögrästapeten! Kan redan vistas längre stunder där än innan, nu när dammet målas in ;) Första väggen fick jag ta paus varje kvart för andningen, nu med en vägg kvar kunde jag vara där 45 minuter innan det blev jobbigt! Kanske blir klart imorgon! Eller på måndag ;) 
 
Jag tränade inte idag. Har lyckats slarva bort mitt medlemskort... hoppas jag inte tappat det! Har jag inte hittat det på tisdag ska jag skriva och fråga om ett nytt! Åkte till stan ändå och köpte mat och födelsedagspresenter till helgen. 6 åringen önskar sig en prinsessklänning, men alla är för små, dvs kaptitalisterna anser att man är för stor för att leka prinsessa när man är 6 år... Jag sydde ju en förra året som hon fick på sig men inte av, sen har det inte blivit att jag sytt om den (har ju haft liiite annat för mig!) så gav mig ut för att försöka hitta en större prinsessklänning. Det fanns EN! De hade kanske 30 modeller a 20 klänningar och EN klänning fanns i 140. Rosa...med glitter, tyll och guld. Den tog jag! Ser stor ut, hon har stl 134 så förhoppningsvis passar den, för det går inte byta...finns ju inte större...för när man är 6 år ska man ju inte klä ut sig, och absolut inte till prinsessa! Suck...
Än värre är att storasystern är 9 år och största storleken på barnkläder är 170...vilket är precis att hon får på sig, såvida det inte är en klänning, då är det för litet! 170 ska passa 14åringar...hon är 9... Hon är 9 år och ska alltså strax gå över till vuxenavdelningen... *skakar på huvudet*
 
Love U all
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Vad duktig du är med allt! Önskar jag hade din energi Kramar Pappa

2014-02-21 | 08:12:11
Anne

Underbart att höra att du får ordning på hormonerna <3 Tänk vad de betyder för humör o kropp....
Ska bli kul att se gästrummet sen.
Puss o kram mamma

2014-02-21 | 08:27:08




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!