April april

Inget aprilväder här inte, solen skiner stadigt. Igår var en händelserik dag även fast jag bara var hemma hela dagen. Hönsgården blev helt klar (förutom att den saknar tak än, men vi har inget bra nät till det än, vi letar gamla fisknät att spänna upp.), kaninerna rymde: såg i ögonvrån genom fönstret på övervåningen att något var konstigt i trädgården, då ser jag Kitty glatt skutta omkring i trädgården, och sen springer Amy förbi. Jag bara ropade på Peter så sprang vi ut, ett gångjärn hade släppt på luckan. Tog en liten stund, men vi fick tag på dem, eller rättare sagt de hoppade in självmant, utom Shelley som fick fångas för hand. Tack och lov är ju 80% av trädgården inhägnad! 
 
Vi tog en cykeltur på kvällen (jag fuskade och deltog bara i halva turen, den som är ner till sjön). Ziva badade som vanligt.
 
Idag tänkte jag åka till svärföräldrarna och hämta påskpyntet. Är några veckor kvar, men varför inte liksom :)
 
Imorgon ska jag jobba igen, och träna (har skolkat lite, imorgon måste jag allt gå)
 
PoK
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Så...kaninjakt i Hornaryd!!!!! Säg till om du behöver hjälp av en Vorsteh, eller inte.
Bra gjort att cykla halva rundan, mycket bättre än att hoppa över den. Önskar att jag vore lika duktig. Kramar Pappa

2014-04-04 | 08:59:00




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!