Kanin och barnvakt

 I helgen blev det kaniner och på tisdagen kom barnen. Rätt bra ordning för då kunde vi vara ute med kaninerna mycket. 
 
Detta är Pärla (som jag kallar Dr Amy Farrah Fuller) Hon är dvärgvädur och 5 år gammal
Julias Kanin
Detta är Stjärna Josefin (som jag kallar Shelly) Löwen/hermelin som är 4 år
Claras Kanin
Och tillsist Kitty. Min kanin. Löwen/Hermelin 4 år och syster till Shelly. Men mycket hårigare...
 
Vaknade på natten efter två dar och kom på: när vi åker till Öland osv på helger, hur gör vi då?? Men som Peter sa, det löser sig! Vi har ju släkt nära och grannar som man säkert kan be någon gång ibland! Värst var inte att vi måste be någon, värst var att jag som ser mig själv som genomtänkt och att jag inte tänkte på detta innan var en liten chock. Men... Jag är bara människa! Jag får aldrig glömma det! Men visst är det svårt ;)
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Du är en människa, en en fantastisk älskad människa!! Kramar på alla hjärtans dag!

2014-02-14 | 08:52:39




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!