...kvittrandet fyller skyn...

Trots en kall natt verkar det ju som att våren är här för att stanna... för nu i alla fall! Kan ju snöa in i april, så let's see. Nu jobbar jag två dagar i veckan, och har ev ett nytt jobb på gång. Man kan ju alltid hoppas! Igår var vi och hämtade utemöblerna hos svärföräldrarna. Ska pyssla med det idag och kanske flytta fram en kruka till dörren så jag kan ha lite penseer där. På så sätt hoppas jag verkligen att jag får nya jobbet! Då får jag en fast lön i ett år framöver! Kanske längre... Då kan man köpa penseer eller andra blommor utan att kolla bankkontot och ränka ut om jag har råd först. (Det har jag ju, men man behöver ju inte vara naiv!)
 
I helgen hade vi gäster. Mycket trevligt! Fick vi ju användning av både gästrummet och bäddsoffan!
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Spännande!! Håller tummarna åt dig :)
Jag tror oxå att våren är på väg, underbart.
Kramar

2014-03-11 | 09:39:30




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!