För eget nöje

1. Hur gammal är du om fem år?
33år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Hunden Ziva
3. Hur lång är du?
165 cm ca... :)
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Hugo Cabret
5. Vem ringde du senast?
Peter
6. Vem ringde dig senast?
Peter
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Peter: "Håkan ringde"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Smsa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda och gifta med nya fantastiska människor <3
10. När såg du senast din mamma?
I helgen när hon kom på besök
11. Vilken ögonfärg har du?
Det ena är grått och det andra är grönt
12. När vaknade du i dag?
Kl 7:25 vaknade jag av att jag var kissnödig
13. Vilken är din favoritjulsång?
Its the most wonderful time....
14. Vilken är din favoritplats?
Vila Franca på San Miguel
15. Vilken plats föredrar du minst?
Passargerarplatsen i bilen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I Hornaryd :p men om framtiden inte blir som vi hoppas kanske det blir som volontär på någon härjad plats i världen
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Möss
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Julia sa en rolig sak som vissa av oss vuxna direkt missförstod och vek oss av skratt. Stackarn...
19. Hur stor är din säng?
180x200. Jag och Peter delar halva och Ziva och Caspian har andra halvan.
20. Har du stationär eller bärbar dator?
En stationär och en bärbar! Går inte spela riktigt på en bärbar!
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med
22. Hur många kuddar har du i sängen?
3 st, en till oss var och en till Ziva (Haha)
23. Hur många landskap har du bott i?
Två
24. Vilka städer har du bott i?
Ingen, bara byar: Degerhamn, Gettlinge, Torsås, Kvinnsgröta, Alvesta, Moheda och Hornaryd.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota inomhus, men blir så kall att jag måste ha strumpor.
26. Är du social?
Ja, har blivit mer och mer ju längre tiden går.
27. Vilken är din favoritglass?
Puck...som inte säljs längre.... och sandwish
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Allt med choklad, frukt och bär
29. Tycker du om kinamat?
Ja
30. Tycker du om kaffe?
Ja
31. Vad dricker du till frukost?
Förr kaffe, numer vatten eller mjölk
32. Sover du på någon särskild sida?
I mitten, mellan Peter och Ziva. 
33. Kan du spela poker?
Ja
34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja
35. Är du en beroendemänniska?
Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja
37. Vill du ha barn?
Haha! JAAAA
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet! 
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Mat av kvalitet
42. Äger du dyrbara smycken?
Ja...dyrbara för mig...ekonomiska värdet är inte så stort
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
The Big Bang Theory
44. Kan du rulla med tungan?
Nej, men med magen ;)
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Martin
46. Sover du med gosedjur?
Nej
47. Vad har du för ringsignal?
Min syster som sjunger "Drömprinsen"
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Ett fiaspel...
50. Flirtar du mycket?
Ja...
51. Kan du byta olja på bilen?
Nej
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Ja
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Pojken i resväskan av Lene Kaaberböl och Agnete Friis
54. Läser du dagstidningen?
Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej
56. Dansar du i bilen?
Nej
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
"Kokossocker, mald kanel och fettfattig kakao"
59. När var du i kyrkan senast?
Alldeles för länge sen... i mars
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
SO-läraren
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En vecka, en gång med feber... inte att rekomendera!
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Min man.
63. Vad lyssnar du på just nu?
Tvn
64. Har du varit med i tidningen?
Ja, några gånger 
65. Vad är det konstigaste du ätit?
Mycket märkliga grejer i andra länder
66. Vem såg dig naken senast?
Peter
67. Vad är det för färg på din tandborste?
Blått
68. Hur imponerar man på dig?
Oj, man har civilkurrage, respekt och ödmjukhet.
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Beror på vad som hänt och vad jag vill ha för svar. Peter, Maria, Josse, Pappa eller mamma.
70. Har du någon piercing?
Nej
71. Din största vinst?
En Alf-docka (1,5 meter) som jag vann som liten. Jag sa till pappa att jag ville ha den och pappa förklarade lotteri för mig och att chansen att vinna var pytteliten. Fick tillsist ta EN lott och jag vann det jag ville ha :D
72. Civilstånd?
Gift
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Hotmail, Facebook...
74. Är du fåfäng?
Njae... inte direkt
75. Ångrar du någonting du gjort?
Ja
76. Hur gammal är din pappa?
49 än så länge...
77. Vilket är ditt drömjobb?
Som omsorgspedagog eller något med autism.
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Skaffa mig en mini cooper, renovera klart huset...
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Oj, pärlduvor, katter, hundar, kaniner, höns, får, fiskar, änder, fasaner, raphöns, vaktlar och min syster hade eremitkräftor, hamster och get.
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag har alltid haft en känsla av att folk inte är intresserade av mig utan är ute efter något annat. Något jag och min terapeut la mycket tid på.
81. Svär du ofta?
Nej, men i perioder blir det mycket.
82. Sverige när det är som bäst?
På kvällen när det är vindstilla, oavsett årstid
83. Kan du åka slalom?
Enligt skidläraren åker jag som ett proffs, men det var bara ren överlevnadspanik. Så jag kan...men vill aldrig göra om det!
84. Vad har du ätit i dag?
Banan, yoghurt, vatten och mina mediciner.
85. Vad har du för utbildning?
Fritidsledare
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Haha....
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Magen, men men
88. Vilken är din bästa egenskap?
Tålamod och lugn
89. Vilken är din sämsta egenskap?
Självkritisk
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Karin Månsdotter och Anne Boyelon
91. Saknar du något?
Ja, en liten individ som kan göra vår flock komplett
92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja! Alternativet till att bli äldre är ju inte att föredra!
93. Vad gör dig ledsen?
Orättvisor
94. Vad gör dig glad?
När Peter kommer hem från jobbet. Nära och kära.
95. Har du varit gift eller förlovad?
Har varit förlovad och är nu gift :)
96. Vad ska du göra i helgen?
Få besök av Peters vänner, annars göra det jag gör varje dag: greja hemma.
97. Vad är det knasigaste du gjort?
Samlat fisar på burk. Ja, det är sant!
98. Vad har du för laster?
Bekräftelse, kaffe, choklad, frukt, Peter
99. Vem är din förebild?
Mormor
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Ringa och boka ultraljud
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Kul! Inte ens jag vet ju allt om dig, därför tycker jag det är intressant med sånt här :)
Du är bäst!!
Puss o kram i massor <3
Mamma

2014-04-25 | 10:44:06




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!