Nytt år imorgon

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Sålt hus, varit i Skottland, gett mig själv injektioner, blivit gravid, gjort abort, fått missfall, flyttat till Hornaryd, jobbat som säljare, blivit bogserad, haft 27 grannar på besök..

2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Hade inga nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Vilka länder besökte du? 
Storbritannien, Polen och Danmark

5. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? 
Ja

6. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? 
8 maj...

7. Vad är det bästa som hänt dig år 2013?
Vi köpte huset i Hornaryd

8. Största misstaget år 2013? 
Behåller jag för mig själv :)

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja

10. Bästa köpet? 
Huset :)

11. Vad spenderade du mest pengar på? 
Huset

12. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Ja, när vi fick köpa huset och Icona pop konserten med Ella

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? 
Animals med Martin Garrix

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Mer ledsen, kanske inte så konstigt

15. Vad önskar du att du gjort mer? 
Träffat vännerna

16. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Klandrat mig själv för menlösa petitsesser

17. Hur tillbringade du julen? 
Hos far lillejul, mormor och morfar julafton, svärföräldrarna juldagen

18. Blev du kär i år? 
Många gånger om

19. Favoritprogram på tv? 
Under the Dome

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? 
Jag hatar ingen

21. Största musikaliska upptäckten? 
Hmm...

22. Något du önskade dig och fick? 
Huset

23. Något du önskade dig men inte fick? 
O,ja...

24. Årets bästa film? 
Hm...svårt...

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2013? 
Jobbade och umgick med min make

26. De bästa nya människorna du träffade? 
För många att nämna, jag skulle bara glömma någon!

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2013? 
Bekvämt och långklänning

28. Vad fick dig att må bra?
Peter och vänner

29. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Haha, vet inte

30. Vem saknade du? 
Mina vänner

31. Favoritmånad? 
April

32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det, men jag tänker inte fokusera på det
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Började själv fylla i listan, men inser att det tar tid. Vi siktar framåt, eller hur? Kramar Pappa

2014-01-03 | 11:18:27




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!