snö idag igen

Snö idag igen, men det är väl sådant man får ta när människan med sin utveckling skapat obalans i naturen. Nu tänker säkert några "men vadå? så här har det varit förr också!" och hur långt sträcker sig förr? Vi har inga rapporter om vädret från innan människan började förändra sin omgivning för egen vinnings skull!

Idag ska jag laga en ny maträtt, en jag inte lagat innan alltså. Får se vad Peter tycker om den. Maten igår var så äcklig att jag slängde min och åt smörgås istället, men Peter ska ju envisas med att inte visa att det inte var gott, så han åt två portioner och tog med resterna till jobbet. Man undrar om han gjorde det för min skull, ekonomins eller för att han saknar smaklökar.

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Fast naturliga istider kommer ju titt som tätt (sett till hur gammal jorden är, alltså), i ganska regelbundna stötar. En del forskare tror att en sån till är på väg nu.. Men det hinner ju inte vi leva tillräckligt länge för att få veta.

2008-03-18 | 19:42:45
http://emmaaxelsson.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!