Konstaterat

Idag konstaterades det tråkiga beskedet och imorgon ska jag sköta resterna hemma. Känns lite värre än mensvärk sa hon...jag höll på att svimma, men då sa hon att hade jag endometrios kändes det nog "bara" som en vanlig mens. Tack för den! Fick starka värktabletter! Ikväll tar jag mig en öl! Sen sörjer vi en vecka och sedan åker vi på bröllopsresa och hittar tillbaka och romantiserar lite sen åker vi hem och börjar om på nytt! Vi har ju en chans till i frysen ;) Tack för allt stöd!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


josse

<3

2013-05-09 | 09:39:06
Anonym

tänker på er förstå att det är jobbigt men bättre tur nästa gång vi håller tummarna för er kram till er båda lycka till med resan mormor o morfar

2013-05-09 | 11:27:18
Carina

Sörjer med er. Styrkekramar <3

2013-05-13 | 20:58:05




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!