Mäklarbesök och semester

Idag var mäklaren här. Hade millimeterstädat källaren, hon gick inte ens ner... Men nu är den ju ren i alla fall :) Underlättar både inför visning och flytt!
 
Hittills känns det inte av att jag har semester! Jag har slitit som ett djur hemma med att packa sånt som vi inte behöver fram till december och köra till svärföräldrarna så det är gott om plats på visning, städat, klippt gräs, kört till tippen, och allt det där andra man inte hunnit med. Och nästa vecka, min sista vecka på semestern ska jag jobba igen...och veckan efter det... Haha, jaja, blir ju bra med pengar :) 
 
Nu till helgen ska jag i alla fall njuta lite! Segling, konsert och husbesök står på schemat! Tänkte nämligen förra veckan att jag ville se Icona pop, att det vore stort, såg dagen efter i tidningen att de spelar i Borgholm till helgen och biljetterna var skrattretande billiga!
 
 "I'm out again
I'm ridin' my wave
Crashin' like we got just one day
The harder you go the better you feel
C'mon and grab somebody
Get ready for the weekend"
Ready for the weekend - Icona pop
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Bra jobbat!! Hoppas att du får lite semester så småning om. Nästa år i nya huset kanske??
Kramar från Pappa

2013-07-19 | 08:06:47




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!