Plusgrader

Plötsligt har snön smällt bort och fåglarna kvittrar! Vad händer? Är ju inte ens februari än!! 
 
Vi är tröttare än vanligt här hemma. Vaknar man inte av en spark i ryggen på natten så vaknar man av en tratt i huvudet. Förra natten låg hon jättefint utan tratt vid sin egna kudde och låg still hela natten. Inatt fick jag då och då sätta mig upp och flytta på henne då jag höll på att tränga ut Peter ur sängen. Caspian har blivit duktig och sover i sin egna säng hela natten. Sedan Ziva opererades så har vi haft stängd dörr så vi alla är i sovrummet, så att inte Ziva går ner och sliter av tratten och slickar på såret. I början var Caspian rastlös och sov bara halva natten i sin säng, sen kom han och skulle gosa eller ligga mellan mig och Peter eller busa...nu sover han fint i 8 timmar i sträck :) Vi känner oss lite som en småbarnsfamilj på så sätt. Inte för att vi vet hur det känns, men vakna då och då och behöva flytta om i sängen känns ju igen.
 
I måndags var jag och Peter på simhallen. Peter gymmade med sin PT och jag motionssimmade. Vi tänkte åka in 2 gånger i veckan, så nästa gång är imorgon. Han på gymmet och jag afropower! Har fortfarande träningsvärk i rygg och mage från simningen. Då gjorde det ju någon nytta! :)
 
Har börjat bli förkyld tror jag. Det är ok, ska jag bli förkyld kan jag bli det nu. Jag har en lucka i schemat nu ;) Börjat med hormonnässpray dock... dumt att vara täppt då... men jag kan ju inte vara den första! Sprayet får mig att se konturer bättre...mycket märkligt. Då är jag bara på dag två... Så jag tänkte redan nu be om ursäkt för framtida humörssvängningar!
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Hejsan! Kul att ni kommit igång med träning, kan vara bra att fokusera lite på sin kropp ibland och kul är det. Hoppa Ziwa kan slippa tratten snart så ni kan sova ordentligt.
Kramar mamma

2013-01-30 | 17:46:39
http://tristan.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!