Slapp dag med krämpor

Idag har jag inte bara kämpat med förkylning, mensvärk och dålig mage, jag har även konfronterat min telefonskräck med att sitta i olika telefonköer i timmar. Se blev det bilturer fram och tillbaka för att försöka hitta ett apotek som hade min medicin hemma. Som tur var hade Vårdapoteket på sjukhuset en förpackning kvar! Lyckan var total! Sa till apoterkaren att hon gjort min dag! Ville gråta av lycka och prisade Gud. Nu blir det mer slappande...inte pigg alltså! Och ikväll ska jag ge mig själv en injektion för första gången... hua :/
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Bra jobbat, krya på dig och fokusera ikväll.
(IA kan!!) Kramar Pappa

2013-02-13 | 15:46:33
Anne

Hej stumpan! Skönt att det löste sig för dig, nu hoppas vi att sprutan gick bra oxå ;) ha det gott nu och ta det lugnt.
Älskar dig! Kram mamma

2013-02-14 | 09:13:21




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!