Lek och förkylning

Sprutona går oväntat bra! Bara tar dem utan omsvep, men blir nästan mer och mer nojig för varje gång. Men jag har ju fokus på resultatet. Två sprutor kvar, sen undersökning, kanske en resa till Malmö för kontroll, hoppas inte, sen ny spruta om allt är som det ska...men men, det händer ju saker iaf...
 
I fredags efter jobbet kom jag hem till gäster som lagade mat och barn som slängde sig kring halsen på en. Vill ha det så varje dag! Sen bar det av till ett större lekland för umgänge med lånebarnen. Tyvärr var jag dunderförkyld och orkade inte klättra runt med dem, utan var mer stationär och försåg dem med socker :) Fritidsledaren i mig bestämde en pedagogisk mötesplats om vi kom ifrån varandra...sen när jag suttit på huk och förklarat detta kom jag på att de är två stycken... inte 32... vi kom inte bort från varandra! :) Men men better safe then sorry!
 
På lördagen var jag sängliggande. Tur att man har en fantastisk make som sköter om en på bästa sätt. Igår var vi på IKEA och köpte del 2/3 av köket. Hade köpt allt om inte Peter glömt mäta ett mått. Ja, jag ger honom skulden för jag sa till honom att mäta noga och skriva upp! Vilket han inte riktigt gjorde, men å andra sidan delar vi ju upp utläggen på en månad till då! Leveransen på skivan är ju "bara" 5 veckor...
 
Idag ska jag så småningom till jobbet. Jag ska bara... :)
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!