Längtar till värme

Jag längtar så otroligt till att åka utomland! "Kanske till våren" säger Peter, men jag vill åka NU, även om jag vet att det inte går.
 
Är så trött idag så jag vill gå och lägga mig nu och vakna imorgon. Måste vara sprayen. Nu går jag bara och väntar på en blödning, så jag kan boka tider. På tal om blödning ska Ziva till veterinären imorgon för att ta bort stygnen. Både jag och Peter ska med henne, vi som verkar ha fått för oss att hon är vår dotter och inte ett husdjur. På tal om husdjur fick vi igår hem två nya hönor! Mindre, tanigare och ljusbruna, namngivna Aurora och Gunlög. Var liksom ingen frågan om saken. Vi säg direkt båda två att det var deras namn. De har mest skrikit idag, men det är väl normalt... innan de vänjer sig. Just nu går de i två klaner. Orpington vs värphöns. Är den ena gruppen inne är den andra ute.
 
Nähä, om man skulle sova? Hur jag ska orka jobba i Stockholm i helgen känns just nu som en omöjlighet, men jag vet att såfort jag är där kommer jag knappast ångra mig!
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!