Välkommen sköna april?

Så var busmånaden här, med sol! Och fö rkylning. Har ringt och sjukanmält mig inför helgen, tar man sig inte ur soffan och har ägnat morgonen till att kräkas så är man inte i fas att fara till huvudstaden och ta hand om någon annan! 
 
Igår var vi dock på GeKås. Vi har inte ens packat upp allt än... och inte kommer jag göra det idag! 
 
Nähä, om man skulle ta och trycka i sig en banan för att spy upp den sen?
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Skönt att du klarade dig från att kräkas igår...Hoppas du hittade något kul på GeKås samt något att ha på dig ;)
Kram mamma

2013-04-04 | 18:32:41
Natalia Richardson

Hoppas du mår bättre snart.
Jättefin blogg du har. Här du gjord den själv?

Svar: Jag mår bättre, tack! Jag har inte gjort bloggen utan "lånat" den. Kolla under fliken design på min blogg så finns länk till Ida som gjort designen där.
Jessica





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!