Old McDonald had a farm...

Idag var vi på läkarbesök igen. Tredje veckan i rad. Inte blev någon klokare av det! :) Jag tyckte inte jag såg någonting. Läkaren kallade in en kollega för ett par andra ögon, och medans vi väntade blev det lite tyst ett tag... hon frågade om planerade semestrar, vädret, att hon gillade min klänning, vi frågade lite tillbaka...så dröjde det och blev tyst igen. Då börjar hon fnissa lite och sjunga "Old McDonald had a farm"... Gillar verkligen henne! Fastän hon tagit fel på höger och vänster innan och räknat dubbelt, men hon är så härlig att det är helt ok! Den andra läkaren höll med den första och ansåg att det fanns något, som eventuellt växt, men som gömmer sig. Allt annat är normalt, som det ska, bara en blygis som inte vill synas på bild. Fick lämna blodprov, urinprov, och ska lämna igen om två dagar. Återbesök om två veckor. Efter läkarbesöket har telefonen plingat om och om igen med styrkekramar och stöd. Varmt tack till alla som tänker på oss! Det betyder mycket ska ni veta!
 
Nu ska vi bara hålla andan i två veckor till, förhoppningsvis kan vi se ett hjärta ticka stadigt då!
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Ja jag får inte mycket gjort ;) Håller tummarna hela dagarna och tankarna är hos er.
Kramar mamma

2013-04-25 | 21:34:31
http://tristan.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!