Det tar aldrig slut...

Inte nog med att trumpetgången svullnat, näsan är täppt, jag har näsblod, huvudvärk och hostar tills jag kräks och inte får sova, nu har jag fått ögoninflammation också. Så inte bara undrar jag om jag kommer kräkas när jag vaknar kl 3.00 på natten, utan även om jag faktiskt kommer att se nåt.
 
Har lagt i en tvätt, sen fick jag svårt att andas av allt slem och fick gå och lägga mig igen. Tack och lov för mina nöjda lugna djur som förstår att matte är sjuk! Ziva trillade förresten i soffan igår och slog i huvudet i elementet så hårt att hon inte kunde gå riktigt på ett tag, flämtade och dreglade och var helt snurrig. Vi tänkte ringa veterinären när hon plötsligt gick normalt. Ingen bula i huvudet, inte öm någonstans, hon har inte kräkts och sov inte på en stund efteråt så troligen ingen fara, idag är hon som vanligt. Tjockisen...
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Aj,aj men hoppas eländet tar slut snart. Om du inte piggnar på får du höra av dig och få pencelin.
Tänker på dig!
Kram mamma

2013-04-08 | 11:54:08




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!